فرماندار تفت در پیامی به مناسبت 27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، خواستار تشریح دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف برای مردم شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، " محمود زارع" در این پیام با اشاره به نقش مهم و خطیر روابط عمومی ها در برقراري ارتباط سازنده بين بدنه سازمان و مردم آورده است: روابط عمومی به عنوان نهادی که در پیوندی تنگاتنگ با افکار عمومی است می تواند نقشی موثر در تبیین اقدامات و فعالیت های هر سازمان داشته باشد و بازخورد افکار عمومی را نیز برای ارائه خدمتی سالم تر به مردم به مدیریت سازمان انتقال دهد.

فرماندار تفت با اشاره به جایگاه عرصه های آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در دین مبین اسلام ، کارکرد روابط عمومی را در جامعه اسلامی حساس تر و با اهمیت تر عنوان کرده و ادامه داده است: رعایت اخلاق و ادب اسلامی و صدق و راستی در انتقال اخبار و اطلاعات به مردم و توجه به جنبه های امیدبخش اطلاع رسانی از مهم ترین ضروریاتی است که دست اندر کاران خدوم این عرصه باید آن را مدنظر قرار دهند.

زارع با اشاره به دستاوردهای مهم دولت در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سلامت و درمان تبیین و تشریح دقیق و درست این اقدامات را از مهم ترین وظایف روابط عمومی های دستگاههای دولتی عنوان کرد و گفت: روابط عمومی ها دستاوردهای دولت تدبیر و امید را برای مردم تبیین کنند تا از این طریق شاهد تقویت روح امید و افزایش نشاط اجتماعی در سطح جامعه باشیم.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان با تاکید بر تبیین اهمیت پاسداری از قانون و حقوق مردم و بهره گیری از مشارکت فعالانه همه افکار و سلایق در پیشبرد امور آورده است: روابط عمومی ها با بهره گیری آگاهانه از اندیشه، فناوری و هنر و به کارگیری دو عنصر خلاقيت و پویایی، در راستای برآورده كردن خواسته ها و نيازهاي مردم به بهترين شكل گام بردارند.

فرماندار تفت در پایان با گرامیداشت 27 اردیبهشت ماه و قدردانی از خدمات و تلاش های همه اساتيد،كارشناسان و فعالان اين عرصه، موفقیت همگان را از درگاه خداومند متعال مسئلت نموده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا